هم‌بازی سابق طارمی در راه بارسلونا؛ ستاره لیورپول به آرزویش می‌رسد؟

تهران- ایرنا- وینگر کلمبیایی لیورپول و هم‌بازی سابق مهدی طارمی در پورتو در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.

به گزارش ایرنا، لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول در اوایل سال ۲۰۲۰ از پورتو راهی این تیم شد. این وینگر ۲۷ ساله در پورتو هم‌بازی مهدی طارمی بود و بعد از درخشش در پرتغال راهی آنفیلد شد.

او در این فصل در ۳۶ بازی برای شاگردان یورگن کلوپ به میدان رفت. دیاز ۸ گل و ۵ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده که این عملکرد او مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفته است.

روزنامه اسپانیایی «mundodeportivo» مدعی شده که بارسلونا به دنبال جذب این وینگر تکنیکی است. البته این باشگاه در حال حاضر با چالش‌های مالی مواجه است اما قصد دارد تیمش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به طور قابل توجهی تقویت کند.

هم‌بازی سابق طارمی در راه بارسلونا؛ ستاره لیورپول به آرزویش می‌رسد؟

یکی از هدف‌های اصلی بارسلون، جذب وینگر چپ است. لوئیز دیاز گزینه اول این باشگاه محسوب می‌شود ولی بارسلونا شرایط نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو، دنی اولمو از ردبول لایپزیگ و پپه از پورتو را نیز دنبال می‌کند.

پدر دیاز بارها مدعی شده که پسرش آرزوی پوشیدن لباس بارسلونا را دارد. با توجه به وضعیت نامناسب مالی بارسلونا قطعا این تیم برای جذب دیاز به مشکل برمی‌خورد اما به نظر می‌رسد این وینگر کلمبیایی برای تحقق رویای خود به بارسلونا کمک کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha