۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85477591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

درگیری شدید سرایاالقدس با اشغالگران/ هلاکت یک نظامی دیگر اسرائیل

تهران-ایرنا- سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات شدید علیه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشته و زخمی کردن تعدادی از نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، سرایاالقدس امروز چهارشنبه اعلام کرد: رزمندگان سرایا القدس با یک یگان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان السکه واقع در شرق اردوگاه جبالیا در جنوب نوار غزه به شدت درگیر شدند و شماری از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کردند.

سرایاالقدس همچنین از درگیری با اشغالگران در نزدیکی محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه و کشته و زخمی کردن آن‌ها خبر داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی امروز چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین سدیروت، نیرعام و ایویم در اطراف مرز نوار غزه خبر دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی هم به کشته شدن یکی دیگر از نظامیان خود در جنوب نوار غزه اذعان کرد. با احتساب این نظامی، رژیم صهیونیستی به هلاکت ۶۲۱ نظامی خود در جنگ اذعان کرد.

روز گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نظامی صهیونیست در نوار غزه مجروح شده اند.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha