۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبر: 85477472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت دهه کرامت رایگان شد

یزد-ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: به مناسبت دهه کرامت، عضویت در کتابخانه‌های عمومی سراسر این استان در روزهای ۲۶ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه و همچنین سه و پنج خردادماه ۱۴۰۳ رایگان شد .

محمد محسن رفیعی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در ایام پربرکت دهه کرامت ، عضویت رایگان در همه کتابخانه‌های عمومی استان یزد انجام می شود و علاقه مندان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: این عضویت رایگان فقط در روزهای اعلام شده خواهد بود و همه علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از این طرح با مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها و یا دریافت کد تخفیف از درگاه samanpl.ir نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کنند.

عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت دهه کرامت رایگان شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: مهلت استفاده از کد تخفیف برای عضویت رایگان نیز تا پایان خردادماه سال جاری است و هر شحص بنا به سلیقه و علاقه خود می تواند در نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل زندگی نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کند.

تعداد ۱۱۲ باب کتابخانه در استان یزد وجود دارد و به ازای هر ۱۱ هزار و ۱۸۷ نفر یک کتابخانه در استان خدمت رسانی می کند همچنین بیش از ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۸۱۴ جلد کتاب در این کتابخانه ها موجود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha