۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۵:۰۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85477384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو حمایت بین المللی از اسرائیل را نابود کرد

تهران-ایرنا- «آویگدور لیبرمن» وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی و از اعضای سابق حزب لیکود که ریاست آن را بنیامین نتانیاهو برعهده دارد، نخست وزیر این رژیم را آماج حملات شدید قرار داد و گفت که وی حمایت بین المللی از اسرائیل را به خاطر اشتباهات فاحشش از بین برده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، لیبرمن که با روزنامه «اسرائیل هیوم» چاپ سرزمین‌های اشغالی سخن می‌گفت، افزود: شورای جنگ ما را به بیراهه می‌برد و دولت نیز برای هیچ چیزی برنامه ندارد.

وی گفت: هدف از اقدامات دولت اسرائیل ماندن در قدرت است و اهمال آن موجب شکاف بزرگی در اسرائیل خواهد شد.

لیبرمن با تمسخر از شیوه مدیریت ضعیف نتانیاهو در جنگ اظهار کرد که جنبش حماس و یحیی السنوار رهبر این گروه از زیر تونل بهتر از نتانیاهو، جنگ را مدیریت می‌کنند.

وی افزود: نباید نظامیان خود را در معرض خطر قرار بدهیم، بلکه باید یک سامانه موشکی نصب کنیم که می تواند در هشت دقیقه هر نقطه‌ای را هدف قرار دهد.

لیبرمن از بنی گانتس از رهبران اپوزیسیون و «گادی آیزنکوت» دیگر عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی خواست که به علت آن که آنها تأثیری در تصمیم گیری در این شورا ندارند، از آن خارج شوند.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۷ ماه از آغاز جنگ در غزه و با وجود دریافت کمک های بی پایان از آمریکا و کشورهای غربی هنوز نتوانسته به هدف های خود در نوار غزه دست یابد.

این رژیم برای جبران خسارتهای خود در جنگ در برابر مقاومت، دست به جنایت علیه غیرنظامیان زده و تاکنون بیش از ۳۵ هزار فلسطینی را شهید و ۷۸ هزار و ۷۲۷ را نیز زخمی کرده است.

بیش از ۷۲ درصد شهدای جنگ در غزه زن و کودک هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha