بازیگر کودک سینما: آثار شکسپیر را خوانده‌ام/ کارم رو خوب بلد بودم+ فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر کودک سریال «اکازیون» گفت: چهار اثر از ویلیام شکسپیر و نمایشنامه‌های «هملت» و «پدرخوانده» را خوانده‌ام، در کل کتابخوانی خیلی به من کمک کرده است.

سپهر شکرانی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره روند انتخاب شدنش برای بازی در اکازیون اظهار داشت: گروه خوبی بود و با من خیلی کنار می‌آمدند و مسعود اطیابی فرد فهمیده‌ای است. تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد تا بتوانم در اکازیون بازی کردم.

او با بیان این که از بین ۵۰ نفری که برای تست آمد بودند گفت: یک اتود درباره مدافع (حرم) نوشته بودم که برای تست آن را کار کردم؛ ماجرای فرزندی که پدرش به جنگ رفته و شهید شده بود.

باید بهترین خودم باشم

شکرانی که از ۵ سال سالگی کار خود را در بازیگری با فیلم کوتاه «بلوغ» آغاز کرده گفت: من همیشه خودم را یک بازیگر کوچک می دانم. من هنوز آنقدر بزرگ نشده ام و قرار نیست بزرگ شوم و باید بهترین خودم بشوم.

او الگوی خود در سینمای ایران را نوید محمدزاده و در هالیوود آلپاچینو عنوان کرد و گفت: از حیث اخلاق و بازی، اینها الگوی من هستند.

شکرانی افزود:‌ کسی که اخلاق خوبی داشته باشد فهمیده است، یعنی ‌دنیا دیده است. نمی‌گویم سخت‌گیری بد است، اخلاق فرد باید خوب باشد. من سخت‌گیری را دیده‌ام.

این بازیگر کودک گفت: من درسم را با لذت می‌خوانم و با لذت کار بازیگری را انجام می‌دهم. در خانه تمرین می‌کنم و درس‌هایم را می‌خوانم و در کنار آن تمرین بازیگری‌ هم را دارم.

تلاش زیادی کنم چهار سال دیگر چهره می‌شوم

شکرانی در این باره که در چه زمانی به یک چهره در سینما تبدیل می‌شود؟ اظهار داشت: این به تلاش خودم بستگی دارد. اگر تلاشم خیلی بالا باشد چهار سال دیگر. شاید الگویم نوید محمدزاده باشد اما از بازیگرهای دیگر تقلید نمی کنم و مراحل خودم را دارم.

این بازیگر کودک همچنین درباره کتاب های بازیگری اظهار داشت: کتاب بازیگری متد هندسه بازیگری، آثار لی استراس برگ، چهار اثر از ویلیام شکسپیر و نمایشنامه های هملت و پدرخوانده را خوانده ام و به من خیلی کمک کرده اند.

بعد از فوتبال وارد بازیگری شدم

او در این باره که یک بازیگر چقدر نیاز به آموزش دارد؟ گفت: من قبلا ورزشکار و فوتبالیست بودم و بعد وارد بازیگری شدم. در یک موسسه ای آموزش می دیدم که دیدم به جایی نمی رسم و پس از آن در یک موسسه بازیگری دیگر مشغول آموزش شدم.

شکرانی همچنین از تست برای یک کار جشنواره فیلم فجر به کارگردانی یکی از کارگردان های شناخته شده خبر داد و در عین حال گفت: نمایشگاه کتاب فضای قشنگی دارد و توصیه می کنم بچه های دیگر به نمایشگاه بیایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha