۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85477108
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شکوه زبان فارسی روی سازه‌های تبلیغاتی محیطی کشور

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85477108
شکوه زبان فارسی روی سازه‌های تبلیغاتی محیطی کشور

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با برپایی «آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی»، طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه‌های تبلیغاتی محیطی در معابر پرتردد سراسر کشور اجرا شد.

به گزارش ایرنا،عباس محمدیان با اشاره به صیانت و حفظ هویت ملی و زبان فارسی به عنوان یکی از ارکان مهم برنامه‌های دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: امروز-سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه- همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، طرح پاسداشت زبان فارسی با استفاده از ظرفیت‌های گرافیکی و تبلیغات محیطی به کمک کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فعال در رسته تبلیغات محیطی در سراسر کشور اکران شد.

وی گفت: پاسداشت زبان فارسی از جمله مسایل مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و امری فرانهادی و هویتی و البته در عرصه تبلیغات با تکالیف و وظایف دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی مرتبط است.

شکوه زبان فارسی روی سازه‌های تبلیغاتی محیطی کشور

محمدیان افزود: توسعه، ترویج و حفظ و نشر زبان فارسی به عنوان نماد و هویت ملی ایرانیان با بهرگیری از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی در عرصه‌های مختلف محیطی، مجازی، بسته‌بندی کالا و نام‌گذاری‌های سر در اصناف با احصا و به‌کارگیری شاخص‌های فرهنگی کشور از جمله اقدامات نوآورانه و خلاقانه‌ای است که در این دوره مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امید است در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای تبلیغاتی کشور با سیاست‏گذاری و برنامه‌‏ریزی دقیق‏‌تر، این حرکت فرهنگی-اجتماعی نه تنها گامی ثمربخش برای اعتلای جایگاه زبانی فارسی به عنوان هویت ملی مردم عزیز ایران بلکه ابزار انتقال تمدن ایرانی-اسلامی به جهان باشد.

به گزارش ایرنا، ۲۵ اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی، روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha