۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85477088
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در «جولان»

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از پرتاب بیش از ۱۰ موشک از خاک لبنان به بلندی‌های اشغالی جولان و اصابت آنها به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری سما در این باره اعلام کرد که آژیرهای خطر در مناطق مختلف بلندی‌های اشغالی جولان به صدا درآمده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین موشک از خاک لبنان به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده است.

شبکه المیادین نیز در این باره گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان در این حمله مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «معالیه» ( پایگاه عرعر) واقع در بلندی‌های اشغالی جولان را هدف قرار داده است

همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت که ۱۰ موشک از خاک لبنان به سمت منطقه «هاردوف» در مزار اشغالی «شبعا» پرتاب شده است.

این حملات در حالی انجام شده است که حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز از شکار یک بالون جاسوسی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha