معاون استاندار کرمان: از سرمایه‌گذاران بلاروس در تولید ماشین‌آلات صنعتی استقبال می‌کنیم
عکس آرشیوی است

کرمان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: برای حضور سرمایه گذاران بلاروسی در زمینه تولید موتورهای دامپتراک، خدمات پس از فروش و تعمیرات این ماشین‌آلات در استان آمادگی داریم و از آنها استقبال می کنیم.

به گزارش ایرنا امیر حسن‌زاده روز سه شنبه در جریان دیدار سفیران بلاروس و ازبکستان با استاندار کرمان در خلال همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان آیدکس ۲۰۲۴ اظهار داشت: به شرکت بلاز متعلق به کشور بلاروس پیشنهاد می‌کنیم در زمینه تولید موتورهای دامپتراک، خدمات پس از فروش و تعمیرات این ماشین‌آلات در استان کرمان ورود و سرمایه‌گذاری کند.


وی به ظرفیت های گسترده صنعتی و معدنی استان کرمان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بالقوه استان کرمان در حوزه های معدنی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و غیره، فرصت های بسیار خوبی را برای توسعه همکاری های چندجانبه با کشورهای مختلف در اختیار این استان قرار داده است.
حسن زاده بر شناسایی و به فعلیت رساندن ظرفیت های کرمان برای رساندن آنها به جایگاه اصلی خود تاکید و تصریح کرد: همایش کرمان ایدکس ۲۰۲۴، مجالی را فراهم آورده که فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی این استان با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی شود و در قالب یک بسته کامل سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

معاون استاندار کرمان: از سرمایه‌گذاران بلاروس در تولید ماشین‌آلات صنعتی استقبال می‌کنیم
مراسم افتتاحیه همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴


وی عنوان کرد: در کرمان آیدکس ۲۰۲۴ همچنین قابلیت های صادراتی استان نیز مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا همایش فرصت های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس ۲۰۲۴ با هدف گذر از اقتصاد منبع پایه به دانش و فناوری، با ارائه ۲۵۰ پروژه به ارزش ۲۰۰ همت فرصت سرمایه گذاری و تامین نیازهای توسعه در بخش های مختلف از عصر دوشنبه به مدت چهار روز در ماهان شهرستان کرمان گشایش یافت.

استاندار کرمان نیز در این دیدار تاکید کرد: همکاری ما در حوزه‌های معدنی و کشاورزی با کشورهای سرمایه‌گذار رقابتی نیست بلکه مکمل و تکمیل‌کننده یکدیگر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha