۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85476989
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گزارش تصویری از شکار بالون جاسوسی صهیونیست‌ها به دست حزب‌الله

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از شکار بالون جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان حزب‌الله و هدف قرار گرفتن همزمان پایگاه محل هدایت این بالون خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه القدس، حزب‌الله لبنان امروز در عملیاتی ویژه یک بالون جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان ما پس از ردیابی مداوم حرکت بالون جاسوسی که دشمن برای نظارت و جاسوسی از لبنان بر فراز مستعمره «ادمیت» به پرواز درآورده بود و پس از تعیین محل کنترل و هدایت آن، با موشک به سه هدف شلیک کرد.

در بیانیه حزب‌الله درباره جزئیات این عملیات و سه هدف مورد حمله قرار گرفته، اعلام کرد: در این عملیات پایگاه پرتاب بالون مذکور هدف قرار گرفته شد؛ مکانیسم کنترل و هدایت آن به طور کامل منهدم شد و خدمه مدیریت آن نیز به شکل مستقیم هدف قرار گرفتند و اعضای آن کشته و زخمی شدند.

گزارش تصویری از شکار بالون جاسوسی صهیونیست‌ها به دست حزب‌الله

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعتراف کردند که در این عملیات کادر بالون جاسوسی ارتش رژیم اشغالگر هدف قرار گرفته و اعضای ان کشته و یا زخمی شده‌اند.

گزارش تصویری از شکار بالون جاسوسی صهیونیست‌ها به دست حزب‌الله

شبکه المیادین نیز در این باره گزارش داد که دوربین بالون هدف قرار گرفته شده در اختیار حزب‌الله قرار گرفته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان آن چند ساختمان در شهرک «المالکیه» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

طبق بیانیه مذکور، این چند ساختمان توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha