۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85476771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۳۴۴ فضای آموزشی با مشارکت خیرین

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85476771
ساخت ۳۴۴ فضای آموزشی با مشارکت خیرین

بوشهر- ایرنا- معاون سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گفت: پارسال ۳۴۴ فضای آموزشی شامل یک‌هزار و ۵۱۸ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته شد.

به گزارش ایرنا ، " صفرعلی یازرلو " روز سه شنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر اظهار کرد: در مجموع پارسال یک‌هزار و ۴۶۷ طرح با ۶ هزار و ۱۳۰ کلاس درس در کشور ساخته شد که ۴۶ درصد این طرح ها با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با ساخت این شمار فضای آموزشی، یک میلیون و ۷۰۳ هزار متر مربع به مساحت فضاهای آموزشی کشور افزوده شد.

معاون سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس یادآور شد: باتوجه به نگاه دولت به مناطق محروم ۶۵ درصد فضای های آموزشی یادشده در مناطق روستایی و عشایری اجرا شده است.

یازرلو ادامه داد: طرح‌های تحویل شده در سال گذشته، نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: پارسال تعهد خیرین مدرسه‌ساز ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بود که ۵۰ درصد آن ساخته می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه ۲۵ هزار میلیارد ریالی در ساخت مدرسه

استاندار بوشهر گفت: ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در مدارس این استان تحصیل می‌کنند که افزایش سطح کیفی آموزش و تربیت آنها از مهمترین وظایف متولیان امور آموزش و پرورش است.

" احمد محمدی زاده " اضافه کرد: تمرکز امسال استان بوشهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر روی آموزش و پرورش است و در ۲ بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، باید تحرک لازم را داشته باشیم.

وی یادآور شد: حوزه سخت‌افزاری، در واقع بر عهده سازمان نوسازی است که با کمک خیرین و همت دولت، امسال اتفاقات ارزشمندی در استان می‌افتد.

محمدی زاده از انعقاد تفاهم‌نامه ۲۵ هزار میلیارد ریالی بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد و اضافه کرد: ۱۴۳ فضای آموزشی با این اعتبار، اجرا و تکمیل می‌شود.

۱۰۴ پروژه تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: پارسال ۱۰۴ فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی تحویل آموزش و پرورش این استان شد .

" ابراهیم احمدی" با بیان اینکه ۵۷ درصد این فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین ساخته شده است افزود: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال در امر ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی و پرورشی این استان هزینه می شود که تاکنون عملیات اجرایی ۳۸ طرح آغاز شده و تا خرداد به ۶۰ طرح افزایش می یابد.

در این آیین از خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha