امباپه: با سری بالا پاریس را ترک می‌کنم/ به رفتار سرد هواداران عادت کردم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گفت: پدرم از من می‌خواست قبل از رفتن، در لیگ ۱ فرانسه تاریخ‌سازی کنم و اکنون من با سری بالا این‌جا را ترک می‌کنم.

به گزارش ایرنا، کیلیان امباپه با قهرمانی در لیگ یک فرانسه، پاری‌سن ژرمن را ترک می‌کند. او در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود اما او هنوز مقصد بعدی خودش را به صورت رسمی اعلام نکرده است. هرچند که اکثر فوتبال‌دوستان می‌دانند که او قرار است راهی رئال مادرید شود.

پس از پایان لیگ فرانسه، مراسم برترین‌های این لیگ برگزار شد و امباپه به عنوان بهترین بازیکن فصل لوشامپیونه انتخاب شد. او در این فصل موفق شد ۲۷ بار برای پاری‌سن ژرمن گلزنی کند و به عنوان آقای گلی نیز برسد.

امباپه پس از دریافت این جایزه گفت: از تمامی افراد باشگاه تشکر می‌کنم. بدون کمک آن‌ها نمی‌توانستم به این جایگاه دست پیدا کنم. همیشه تلاش کردم که برای فرانسه افتخار آفرینی کنم. از تیم‌های موناکو و پاری‌سن ژرمن نیز تشکر می‌کنم. یک سفر طولانی را در لیگ فرانسه داشتم و حالا خوشحال هستم و یک فصل از زندگی حرفه‌ای من به پایان خودش رسیده است. پدرم از من می‌خواست قبل از رفتن، در لیگ ۱ فرانسه تاریخ‌سازی کنم. اکنون من با سری بالا این‌جا را ترک می‌کنم.

امباپه: با سری بالا پاریس را ترک می‌کنم/ به رفتار سرد هواداران عادت کردم

امباپه در رابطه با احتمال حضورش در المپیک فرانسه اظهار داشت: من تنها در این موضوع تصمیم نمی‌گیرم و باشگاه نیز باید موافقت کند. هر اتفاقی رخ دهد من خوشحال خواهم بود.

وی در رابطه رفتار سرد هواداران پاریس در آخرین حضورش در پارک دو پرانس گفت: من به این شرایط عادت کرده‌ام و چیزی من را غافلگیر نمی‌کند.

امباپه در رابطه با مقصد بعدی خودش اظهار داشت: در حال حاضر وقت آن نیست که درباره این قضیه حرف بزنم. هر چیزی زمان خاص خود را دارد. در هر صورت من برای اتفاقاتی که در آینده قرار است رخ بدهد، هیجان زده هستم. فعلا فقط از پاری‌سن‌ژرمن جدا شده‌ام.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha