کدام محصولات هسته‌های نوآور دانشگاه شیراز رونمایی شدند؟

شیراز - ایرنا - مراسم رونمایی از محصولات هسته‌های نوآور مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم، رییس دانشگاه شیراز و رییس پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز در این مراسم از چهار محصول هسته‌های نوآور خود رونمایی کرد.

محصول هسته‌های نوآور موج سوم، یومایند، ریاضیدونی و دعوت از جمله محصولاتی بودند که در این مراسم رونمایی شدند، این هسته‌های نوآور به ترتیب در حوزه‌های بازارهای مالی، روانشناسی شناختی، یادگیری شناختی و خدمات آنلاین فعالیت می‌کنند.

هسته نوآور موج سوم

هسته نوآور موج سوم با بهره‌گیری از دانش فنی و مالی و توسعه الگوریتم‌ها به وسیله تیم تحقیق و توسعه خود، سیستمی هوشمند در بازارهای مالی طراحی کرده که به‌عنوان یک دستیار کاملاً هوشمند در کنار فعالین بازارهای مالی قرار می‌گیرد و سرعت و دقت افراد را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این شرکت با ترکیبی از جوان‌های متخصص و افراد باتجربه بازارهای مالی در تلاش است تا با ترکیب تکنولوژی و دانش مالی، تجربه‌ای جدید از فعالیت در این بازارها را برای افراد فراهم کند.

هسته نوآور ریاضیدونی

هسته نوآور ریاضیدونی در حوزه روشهای نوین آموزش فعالیت می‌کند.

این هسته نوآور با بهره‌گیری از علوم شناختی، برنامه کاربردی ساخته است که به دانش‌آموزان درس ریاضی را به روشی متفاوت و با استفاده از تکنیک‌های شناختی آموزش می‌دهد.

این روش سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد و یادگیری درس ریاضی را برای دانش‌آموزان ساده‌تر می‌کند.

هسته نوآور یومایند

هسته نوآور یومایند با تیمی تشکیل شده از تخصص‌های مختلف مانند علوم کامپیوتر، روانشناسی، سیستم‌های پیچیده به صورت بین رشته‌ای مشغول فعالیت در حوزه سلامت روان هوشمند و به طور دقیق‌تر در حوزه‌های ارزیابی و آنالیز روانشناختی است.

تحلیل زبان طبیعی و بازی‌های شناختی از دیگر حوزه‌های فعالیت این هسته نوآور است.

این تیم تاکنون موفق به ساخت چند بازی شناختی در قالب بازی موبایلی و یک برنامه کاربردی برای پایش سلامت روان افراد شده است.

هسته نوآور دعوت

هسته نوآور دعوت دستیار هوشمندی برای برگزاری هرچه راحتتر و سریعتر همایش‌ها و رویدادها است که به منظور رسیدن به این هدف از تکنولوژی‌های روز و الگورتیم‌های هوشمند استفاده و مسیر برگزاری برنامه‌ها را برای میزبان و میهمانان تسهیل می‌کند.

در پایان این مراسم تیم‌هایی که محصولات آنها رونمایی شد مورد قدردانی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha