مردم در سایه انقلاب اسلامی به جایگاه های رفیع مدیریتی رسیدند

کاشان _ ایرنا _ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه های مدیریتی خاص جریانی سیاه و ساواکی ازجمله خوانین بود اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم عادی در سایه نظام به جایگاه های رفیع مدیریتی رسیدند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی فوقی روز سه‌شنبه در آیین معارفه نماینده بنیاد دعبل خزاعی در منطقه کاشان افزود:انقلاب اسلامی به مردم توجه کرد و مردم در جریان انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود رسیدند،بنیاد دعبل بنیاد رویشی انقلاب اسلامی است،توجه به مداحان و پیرغلامان اهل بیت (ع)از اهداف این بنیاد است و منطقه کاشان نیازمند چنین بنیادی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: امام رضا (ع) می‌فرمایند اگر مردم شیرینی گفتار ما را بفهمند خودشان به دین توجه می کنند و امام راحل هم می‌فرمایند باید به محرومان و کوخ نشینان توجه شود و هرکس در ایران و در دنیا به مظلوم توجه کند ذیل انقلاب اسلامی است ، من یک فرد مسیحی را می شناسم که اسلام را نمی شناسد اما عاشق مقام معظم رهبری است و این یعنی ما در مسیر درست قرار داریم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در این آیین گفت: کاشان ظرفیت های ویژه‌ای دارد و ایجاد بنیاد دعبل خزاعی در این منطقه ضرورت داشت، ما به دنبال ارتقای سرمایه های اجتماعی هستیم.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود:امیدوارم با همکاری با همه مسوولان در رفع مشکلات مردم کاشان موفق باشم.

در این آیین محمود شریفی به عنوان نماینده بنیاد دعبل خزاعی در منطقه کاشان معرفی شد.

بنیاد دعبل خزاعی نهادی فرهنگی حمایتی است که جامعه مخاطب آن پیرغلامان و ستایشگران اهل بیت (علیهم السلام)، هیئت‌ها، موثران و فعالان فرهنگی، تشکل‌های دینی، شاعران آئینی، مبلغین و کانون‌های فرهنگی تبلیغی هستند و در این میان توجه ویژه به پیرغلامان حسینی و پاسداشت مقام و منزلت آنان و ترویجِ فرهنگِ تکریم و تجلیل از این عزیزان، از رسالت های اصلی بنیاد به حساب می‌آید.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha