۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85476574
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عکس جلوه‌های تولید در آستارا گشایش یافت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85476574
نمایشگاه عکس جلوه‌های تولید در آستارا گشایش یافت

آستارا - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: نمایشگاه عکس جلوه های تولید با تاکید بر کار و کارآفرینی در این شهرستان گشایش یافت.

زهرا ناصری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: نمایشگاه عکس جلوه‌های تولید در پی مسابقه عکاسی با موضوعات آزاد، گردشگری، طبیعت و کار و کارآفرینی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا، قرارگاه شهید آوینی، موسسه فرهنگی هنری الماس درخشان کادووس و کانون فیلم و عکس آستارا برگزار شده است.

وی افزود: در این مسابقه علاقه مندان می توانستند با دوربین حرفه ای و موبایلی آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند و محور اصلی این مسابقه کار و کارآفرینی بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا ادامه داد: در این مسابقه عکاسی ۳۵ نفر شرکت کردند که ۱۴۸ عکس برای داوری ارسال شد و از بین این آثار ۴۵ عکس به بخش نمایشگاه راه یافتند.

ناصری بیان کرد: در پایان داوری آثار مسابقه عکاسی جلوه های تولیدسه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که نفر نخست در بخش کار و کار آفرینی را فراز آهنی، نفر دوم را زینب کریمی و نفر سوم را فرنوش میناوند به خود اختصاص دادند و مقام برتر بخش آزاد و بخش طبیعت و گردشگری را مجید یوسفی کسب کرد.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه از ۲۵ اردیبهشت به مدت سه روز در ساعات اداری در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده پذیرش علاقه مندان برای بازدید است.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha