درمانگاه جدید در قصرشیرین راه اندازی شد

قصرشیرین - ایرنا - با راه اندازی درمانگاه شهید دکامی زاده که امروز سه شنبه در شهرستان قصرشیرین افتتاح شد؛ زیرساخت‌های درمانی غرب استان کرمانشاه افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی زاده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راه اندازی این درمانگاه گفت: این مرکز درمانی به منظور خدمات رسانی به نیروهای مسلح در قصرشیرین راه اندازی شده تا نیاز متقاضیان را در حد توان برطرف کرده و از فشار بر روی دیگر مراکز درمانی شهرستان بکاهد.

سردار «قدرت الله احمدی پور» افزود: این درمانگاه دارای پزشک و همچنین خدمات دارویی بوده و علاوه بر خدمات رسانی به نیروهای مسلح می تواند در حوادث غیر مترقبه و مناسبت های خاص مانند اربعین پشتیبانی برای دیگر مراکز درمانی شهرستان باشد؛ درصدد هستیم این درمانگاه را توسعه دهیم .

محمد نجفی فرماندار قصرشیرین نیز در مراسم راه اندازی درمانگاه شهید دکامی قصرشیرین با بیان اینکه ۲ نعمت سلامت و امنیت پشتوانه نظام هستند که باید برای حفظ و تقویت آن تلاش کرد، حضور سپاه را در بخش های مختلف منشا خدمت بیشتر دانست.

درمانگاه جدید در قصرشیرین راه اندازی شد

به گزارش ایرنا قصرشیرین علاوه بر ۲ درمانگاه شماره یک و ۲ شهری، دارای یک مرکز فوریت های پزشکی و یک بیمارستان است که سال ۷۶ ساخته شده و بخش های اطفال، اتاق عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، بخش زنان و زایمان، سونوگرافی، رادیوگرافی، اورژانس، داروخانه، بخش سرپایی، بستری و تخت های CPR در آن مستقر است.

بیمارستان قصرشیرین با ۳۲ تختخواب دارای چهار بخش داخلی، اطفال، بیهوشی و جراحی است؛ همچنین این شهرستان ۲ مرکز بهداشتی و درمانی در شهر و یک پایگاه در مرز خسروی و یک پایگاه را در بخش سومار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha