۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85476535
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نفس دوباره تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در لحظه های پایانی

کرج - ایرنا - تیم فوتبال شهدای رزکان البرز شب سختی را گذراند،شبی که این تیم را تا یک قدمی سقوط به لیگ دسته سه فوتبال کشور رساند اما در دقیقه های پایانی بازی، سرخپوشان کرجی موفق شدند از این سد بزرگ گذشته و شب به یادماندنی را به جای گذارند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهدای رزکان البرز که در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد در این فصل از رقابت ها به دلایل مختلف آنچنان که باید نتوانست پرقدرت حاضر شده و جدول این رقابت ها نشان می دهد که این تیم البرزی که سال گذشته در رقابت های لیگ دسته یک حضور دارد تنها یک شانس برای باقی ماندن در لیگ ۲ دارد و آن نیز گذشتن از سد شهرداری بندرعباس در یک بازی خانگی بود.

دوشنبه شب دیدار بین تیم شهدای رزکان البرز و شهدای بندرعباس در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، این بازی در حالی انجام می شد که در دقایق پایانی آن نتیجه مساوی بود، نتیجه ای که به هیچ عنوان به نفع شهدای رزکان نبود و باید با پیروزی این بازی را به سرانجام می رساند ؛اما خوش شانسی با این تیم محبوب البرزی همراه بود و در دقیقه ۹۸ بازی و با گل عسگرخانی بازیکن این تیم، شهدای رزکان توانست نتیجه بازی را به نفع خود تمام کرده و با برد ۲ بر یک از زمین خارج شود.

این برد موجب شد تا این تیم بومی البرزی که طعم تلخ سقوط را یک بار چشیده بود این بار نفسی تازه کرده و در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور باقی بماند.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان استان البرز روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به اینکه با وجود تمام کاستی ها از جمله مصدوم بودن تعداد زیادی از بازیکنانمان، شاهکار کرده و در این رقابت ها باقی ماندیم، به خاطره بد سال گذشته این تیم که سبب شد تا شهدای رزکان از لیگ دسته یک سقوط کند اشاره کرد و گفت: پارسال ما باید به مرحله پلی آف می رفتیم اما در حق ما اجحاف شد و سقوط کردیم.

حمیدکریمی با بیان اینکه حمایت مسوولان استانی رمز موفقیت فوتبال است، تصریح کرد: با وجود قرار گرفتن تعداد زیادی از صنایع و کارخانه در استان البرز متاسفانه آنچنان که باید از تیم های استانی حمایت نمی شود که مسایلی از جمله مشکلات مالی به عنوان مانعی جدی برای پیشرفت ورزش این استان صنعتی شده است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مدیر عامل و حامی باشگاه از تمام توانم برای ارتقای این باشگاه و توسعه ورزش البرز استفاده کردم بیان کرد: انتظار ما چیزی فراتر از قانون نبوده و هست و می خواهیم که مسوولان استانی از همین ظرفیت های موجود در البرز برای توسعه ورزش آن به کمک بخش خصوصی بیایند.

کریمی ادامه داد: توان بخش خصوصی برای اداره ورزش البرز محدود است و بیشتر از یک حدی نمی توان از آنها انتظار داشت و در این بین مسوولان استانی مانند دیگر تیم های کشور که شاهد هستیم مسوولان از رده های پایین گرفته تا بالا به کمک شان می آیند در این استان نیز شاهد چنین امری باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha