تولید یکصد مگاوات برق در شرکت توسعه نیشکر خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به جبران کمبود برق در فصل گرم سال گفت: ۲۲ دستگاه دیزل ژنراتور ۱.۵ مگاواتی خریداری شده که تاکنون ۱۰۰ مگاوات برق تولید کرده است.

به گزارش ایرنا، عبد علی ناصری روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با صنایع در محل این شرکت، با بیان اینکه امسال خرید ۱۲ دیزل ژنراتور در دستور کار این شرکت است اظهار کرد: امسال مقرر شد اقدامات مهم و زیربنایی جهت جلوگیری از بحران کمبود برق انجام شود که می‌توان به فعال شدن نیروگاه‌های کشت و صنعتی که خام تولید می‌کردند اشاره کرد.

وی ادامه داد: تولید کشت و صنعت، وابسته به تولید برق و انرژی است که در سال‌های گذشته به دلیل قطعی برق آسیب‌های جدی به این شرکت وارد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این نشست با بیان اینکه برق زیربنای تولید، کشاورزی، پزشکی آموزش و پرورش و غیره می باشد گفت: با توجه به ناترازی ایجاد شده در کشور، احتمال افزایش مصرف تا ۸۰ هزار مگاوات پیش‌بینی می‌شود.

محمد فراتی با بیان اینکه در بحث مدیریت مصرف به خوبی عمل نشده ادامه داد: شبکه برق اهواز ۱۱ هزار کیلومتر با حدود ۱۷ هزار دستگاه ترانسفورماتور است که علاوه بر توسعه نیازمند نگهداری است که تلاش می‌کنیم برق پایداری به مشترکان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: وارد کردن دیزل ژنراتور توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تابستان همکاری بزرگی با شرکت توزیع برق اهواز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha