استاندار آذربایجان شرقی: پرداخت تسهیلات بانکی نوشداروی بعد از مرگ سهراب نباشد

تبریز-ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فصل کاری در استان حداکثر تا آخر آبان است و بر این مبنا ۲ تا سه ماه آینده از نظر اعطای تسهیلات بانکی برای فعالیت های ساخت و ساز در حوزه تولید و صنعت حیاتی است، تذکر داد: پرداخت تسهیلات توسط بانک ها نوشداروی بعد از مرگ سهراب نباشد.

به گزارش ایرنا، مالک رحمتی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با تاکید بر اهتمام جدی بانک‌های استان نسبت به پرداخت تسهیلات بخش تولید و عدم تاخیر در این زمینه، گفت: در سال جهش تولید نباید بخش تولید را به خاطر تاخیر در پرداخت تسهیلات دچار مشکل کنیم.

معطل مدیران بانکی نخواهیم ماند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست بر پرداخت تسهیلات مزبور تاکید و اظهار کرد: مدیریت استان خود را معطل مدیران بانک هایی که در جذب منابع کوتاهی کرده و عملکرد قابل قبولی ندارند، نخواهد کرد و بر این اساس وام های مصوب سفر رئیس جمهور به خصوص تسهیلاتی که در دور دوم به تصویب رسیده است از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و بانک های استان باید نسبت به پرداخت آنها اقدام کنند.

محمد کلامی با اشاره به فعالیت گسترده بخش خصوصی در اقتصاد این استان، گفت: پرداخت تسهیلات مربوط به تبصره ۱۸ اولویت اصلی و مهم مدیریت استان است.

وی بر لزوم پرداخت وام های تکلیفی نیز تاکید کرد و افزود: اقتصاد آذربایجان شرقی به لحاظ گستردگی فعالیت بخش خصوصی، قابل مقایسه با استان های دیگر نیست و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ باید با اولویت انجام شود.

کلامی با بیان اینکه در حوزه تسهیلات پارک علم و فناوری برخی بانک ها به رغم تعهدات خود، هیچ پرداختی نداشته اند، یادآور شد: ما در مدیریت استان جوابگوی بخش خصوصی هستیم و قرار نیست ضعف برخی مدیران را نادیده بگیریم و باید تسهیل گر فعالیت بخش خصوصی باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha