۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبر: 85476319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق شمالی کشور

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبر: 85476319
رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق شمالی کشور

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (سه‌شنبه) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، همچنین طی امروز در نواحی مرکزی و شرقی کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و استان‌های کرمان، نیمه شمالی فارس و بوشهر، شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد است.

در ضمن میزان بارندگی در نیمه جنوبی کشور ضعیف است و در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش شدت خواهد داشت.

جمعه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور این وضعیت ادامه خواهد داشت. در غرب گیلان، شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی بارش شدت خواهد داشت.

شنبه به‌تدریج از میزان بارش در نوار شرقی و سواحل دریای خزر کاسته می‌شود و در شمال غرب کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

همچنین امروز دریای خزر و چهارشنبه شمال خلیج‌فارس مواج و متلاطم است.

آسمان امروز تهران نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید است.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۴ و کمینه دمای آن ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha