۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85476273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام آمادگی سه سرمایه گذار برای تاسیس شهرک صنوف آلاینده سقز

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سه سرمایه‌گذار برای تاسیس شهرک صنوف آلاینده در این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز سه‌شنبه در دومین جلسه ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهرستان سقز اظهار کرد: صنوف مزاحم و آلاینده یکی از معضلات سطح شهر و باعث آلایندگی های صوتی و آشفتگی بصری شده است.

وی خواستار پیگیری و تلاش برای تاسیس شهرک‌های صنوف آلاینده و استفاده و ساماندهی مناسب شهرک‌های موجود شد و افزود: کارگروه رسیدگی به ایجاد شهرک‌های صنفی و ساماندهی مشاغل و اصناف آلاینده با سرمایه گذاران این بخش، همکاری و تعامل داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بر حمایت و کاهش بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: موانع را برای تسهیل و تسریع در روند تاسیس شهرک صنفی و مشاغل و اصناف آلاینده سقز بر می داریم.

توان با بیان اینکه سه سرمایه گذار برای تاسیس شهرک صنوف آلاینده، اعلام آمادگی کرده اند، یادآور شد: توسط اداره کل صمت شهرستان زمین‌هایی در مسیر روستای «دوزخدره» به مساحت ۶ هکتار، مسیر روستای«کانی نیاز» به مساحت ۶ هکتار و مسیر پل آستانه به مساحت ۸.۵ هکتار برای ساماندهی این صنوف در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha