فجر سپاسی شیراز از سد مس شهر بابک گذشت/نماینده فارس در صدرجدول+ فیلم  

شیراز -ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران از سد تیم مس شهر بابک کرمان گذشت و با تفاضل گل بهتر و یک بازی بیشتر نسبت به تیم خیبر خرم آباد جای این تیم را در صدرجدول گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته سی و یکم این مسابقات شامگاه دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد تیم میزبان در یک بازی خوب قدر بازی خانگی خود را دانستند و با نتیجه سه بر یک تیم خوب مس شهربابک را شکست دادندو صدرنشین شدند .

فجری ها که بارای کمیته استیناف فدراسیون به رده دوم جدول صعود کرده بودند می دانستند که برای تثبیت جایگاه دومی خود به برد برابر تیم خوب مس شهر بابک نیاز مبرم دارند.

سوپر گل از میانه میدان

بازی را همانگونه که انتظار می رفت میزبان بهترشروع کردند اما در یک غافلگیری که روی اشتباه غلامزاده دروازه بان فجرو تیزهوشی حمید گلزاری در دقیقه پنج رخ داد، این بازیکن از میانه زمین توپ را درون دروازه فجر جای داد و یک سوپر گل را به ثمررساند، دراین صحنه تلاش دروازه بان فجر برای جلوگیری ازاشتباه خود نتیجه ای نداد تا ورزشگاه حافظیه در سکوت به سرببرد.


بازیکنان تیم مس شهربابک در این بازی تمرکزخود را بر روی یک سوم میانی گذاشته بودند و با دادن پاس های کوتاه و سریع سعی داشتند از این راه به گل برسند که حمید گلزاری بارها مدافعان فجر را آزار داد و میزبان خوش شانس بود که روی این روش دروازه اش برای بار دوم بسته ماند.

پس از به ثمر رسیدن گل تیم میهمان، شاگردان رجب زاده سرمربی تیم فجر تا لحظاتی در شوک دریافت گل فرو رفتند برای همین هم شهر بابکی ها به ویژه توسط رضا گلزاری خطراتی روی دروازه فجر به وجود آوردند و بکبار هم روی شوت سنگین حسین بهرامی دروازه بان فجر را واداربه دادن کرنرکردند.

گل مساوی فجر

اما فجری ها خیلی زود به خود آمدند و با تشویق بی امان هواداران تیم که استقبال بسیار خوبی از این بازی کرده بودند دردقیقه ۱۲ به گل مساوی دست یافتند، در این لحظه بر روی ارسال خوب بازیکن تیم فجر توپ به حامد بحیرایی رسید که ابتدا ضربه سر این بازیکن با واکنش خوب سنگربان مس برگشت شد اما توپ برگشتی را این بار بحیرایی با یک ضربه دقیقه به تور نشاند تا شادی به روی سکوها بازگردد.

پس از گل فجر بازی برای لحظاتی متعادل تر شد اما تیم میهمان همچنان چشم به ضد حمله داشت و در دقیقه ۲۷ علیرضا ولی زاده می رفت کاردست تیم فجر دهد و در حالی که با دروازه بان این تیم تک به تک شده بود اما حمید ملکی مدافع فجربا فدا کاری مانع از گلزنی بازیکن تیم مس شد.

سوپرگل فجردر دقایق پایانی نیمه نخست

در ادامه نیمه نخست یکبار مهدی شریفی مهاجم تیم فجر یک فرصت برای گلزنی داشت که عجله کرد و یکبارهم ضربه سرکش بازیکن دیگر تیم فجر به طرز خطرناکی از کنار دروازه مس به بیرون رفت اما این پایان کار نبود چرا که فجریها در دقایق پایانی وقت تلف شده نیمه نخست به یک سوپر گل رسیدند تا جبران گل از راه دور تیم میهمان در نیمه نخست را کرده باشند.

شلیک سنگین محمد ملکی از فاصله ۳۰ متری با اشتباه دروازه بان تیم مس به گل دوم تیم میزبان تبدیل شد تا فجری ها با خیالی راحت به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم فجریها می دانستند اگر بخواهند به نتیجه شکننده نیمه نخست بسنده کنند برابر تیم سخت کوش مس شهر بابک به مشکل برخورد خواهند کرد برای همین هم دست به حمله زدند و مراقب ضد حمله های تیم میهمان هم بودند.

فجریها در ادامه بازی دوبار گلزنی کردند اما هر دو گل آنها به دلیل آفساید مردود شد.

دقیقه ۶۵ بازی سر مربی تیم فجر برای تقویت تیمش دست به ۲ تعویض همزمان زد و پور افراز و فلاحیان را به بازی آورد تا جان تازه ای به تیم بدهندو به گل سوم هم رسیدند.

بحیرایی دبل کرد

دقیقه ۷۶ فجری ها توسط پورافراز دوبار، محمدی دروازه بان تیم مس را به واکنش وادار کردند اما عاقبت گل سوم هم به ثمر رسید، دقیقه ۷۸ پاس در عمق سعید زارع را حامد بحیرایی به گل سوم تیمش و گل دوم خود تبدیل کرد تا خیال فجریها راحت شود.

در ادامه نیمه دوم هم فجریها می توانستند گل های زده خود را بیشتر کنند اما این اتفاق نیفتاد.

ورود جیمی جامپ به زمین

در ادامه نیمه دوم یکی از تماشاگران تیم فجر که به جیمی جامپ شهرت دارد به زمین بازی آمد و یکی از بازیکنان این تیم را در آغوش گرفت و برای لحظاتی هم بازی متوقف شد تا جیمی جامپ به بیرون زمین برده شود.

در نهایت این بازی خوب و زیبا با نتیجه سه بر یک به سود فجر پایان یافت تا این تیم موقتا به صدر جدول صعود کند.

به گزارش ایرنا هم اینک در جدول رده بندی تیم فجر با ۳۱ بازی و ۶۷ امتیاز در جای نخست قرار گرفت ، تیم خیبر خرم آباد با یک بازی کمتر با همین تعداد امتیاز دوم شد و تیم چادر ملو هم با یک بازی کمتربا ۶۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و تا مثلت مدعیان برای کسب 2 سهمیه لیگ برتر بین این سه تیم به هفته های پایانی بکشد.

سایر بازیهای هفته سی و یکم روزهای چهارشنبه وپنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

در رقابت های فوتبال فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب کنند و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

هم اینک تیم های داماش گیلان ، شاهین بندر عامری بوشهر و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha