۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85476035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گفت‌وگوی تلفنی روسای «شاباک» و اطلاعات مصر درباره رفح

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵
کد خبر: 85476035
گفت‌وگوی تلفنی روسای «شاباک» و اطلاعات مصر درباره رفح

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از رایزنی تلفنی رئیس شاباک با رئیس اطلاعات مصر درباره تحولات جنگ در رفح خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، رسانه‌های صهیونیستی در این باره اعلام کردند که «رونین بار» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در تماسی تلفنی با «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر گفت‌وگو کرد.

بر پایه این گزارش، رئیس شاباک و رئیس دستگاه اطلاعات مصر درباره بحران گذرگاه رفح گفت‌وگو کردند.

وبسایت صهیونیستی واللا در این باره گزارش داد که رونین بار در این تماس تلفنی به عباس کامل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی آماده پذیرش هر گونه راه حلی برای بحران گذرگاه رفح به جز بازگشت حماس به آن است.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه، نگرانی‌های مصر نسبت به شکل‌گیری یک موج کوچ اجباری به داخل خاک این کشور تشدید شده است.

مصر بارها به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدها و خطرات حمله زمینی به رفح هشدار داده است.

به گزارش ایرنا، رژیم اشغالگر پس از آنکه سه‌شنبه هفته گذشته گذرگاه مرزی رفح را اشغال و جریان ورود کمک‌ها به نوار غزه را متوقف کرد، قصد دارد به جنگ نسل‌کشی، قحطی و محاصره فلسطینی‌ها در غزه ادامه دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، گذرگاه زمینی اصلی در نوار غزه که کمک‌ها از طریق آن وارد این باریکه ‌می‌شد را بست؛ اقدامی که خطر تشدید فاجعه انسانی را به ویژه به دلیل کمبود مواد غذایی و سوخت به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha