۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85476007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:مبارزه با فقر علمی ضروری است

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
کد خبر: 85476007
امام جمعه کاشان:مبارزه با فقر علمی ضروری است

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:کمیته امداد امام خمینی(ره) باید تلاش کند تا فقر علمی از ساحت منطقه مکرم کاشان زدوده شود چراکه زدودن فقر علمی بر زدودن فقر مادی ارجحیت دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در آیین افتتاح خانه امداد محله بقیه الله (عج)کاشان افزود:منطقه مکرم کاشان دانشمندان و فرزانگان زیادی را پرورانده و کمیته امداد امام خمینی (ره) باید در رفع فقر علمی در این منطقه سرآمد باشد.

وی اظهار کرد:یک مومن در اموالش باید حقی برای محروم قرار دهد، برخی افراد باید هر روز و بعضی هر هفته با کمیته امداد امام (ره)برای کمک‌ به محرومان و فقرزدایی کمک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود:در سوره معارج خداوند می گوید انسانی که از مکتب اهل بیت علیهم السلام دور افتاده باشد فرد حریصی است و اگر نعمتی به او رسد به دیگران انفاق نمی کند اما نمازگزاران واقعی از اموالشان به نیازمندان انفاق می کنند.

خانه امداد محله حضرت بقیه الله(عج) با هدف مقابله با فقر و آسیب های اجتماعی در قسمت همکف مسجد حضرت ابوالفضل(ع)در کوچه سجادیه خیابان آیت‌الله سعیدی(نطنز) واقع شده و ۵۰متر مساحت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha