۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85476005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پژوهشگر لبنانی: جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه در مقابل جنگ نرم است

بیرجند - ایرنا - محقق و پژوهشگر لبنانی گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه در مقابل جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هم بر آن تاکید دارند لذا در هر جایگاهی باید به این مسئله توجه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زینب جابر عصر دوشنبه در مراسم شادیانه مادر دختری که به مناسبت دهه کرامت در مسجد حضرت زینب (س) بیرجند برگزار شد افزود: به خاطر اتحاد ملت، ایمان مردم و وجود رهبر معظم انقلاب، دشمنان نتوانستند مستقیم وارد ایران شوند اما از طریق جنگ نرم این کشور و جوامع اسلامی را تحت تاثیر قرار دادند.

وی با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم گفت: انحراف قشر جوان از ارزش‌ها بدون جنگ و خونریزی مهمترین ماهیت این تهاجم بوده لذا مقابله با آن ضروری است تا نسل‌های آینده در امنیت باشند.

پژوهشگر و مدرس لبنانی تاکید کرد: نسل امروز به خصوص دختران باید قدر و ارزش وجودی خود را بدانند و با عمل به وظایف دینی در راه خشنودی خداوند گام بردارند.

وی با اشاره به حضور شخصیت‌های بزرگ در لبنان از جمله سید حسن نصر الله و حاج عماد گفت: علیرغم اینکه لبنان بر رژیم صهیونیستی پیروز شده اما به خاطر شرایط فلسطین و غزه در امنیت کامل نیست.

جابر ادامه داد: جنایت‌های غیر انسانی در غزه که عمده شهیدان آن زنان و کودکان هستند مقابل چشم همه جهان قرار دارد لذا بیداری جهانی اتفاق افتاده است.

"زینب جابر" به دعوت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در دهه کرامت به مدت سه روز در این استان حضور دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha