تساوی استقلال و فولاد خوزستان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولادخوزستان در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شرایط تیم‌ها کاملا متفاوت است. آبی‌پوشان پایتخت با رقیب سنتی یعنی پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارند و با توجه به برتری پرسپولیس مقابل هوادار این تیم با اختلاف ۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شاگردان جواد نکونام برای پس گرفتن صدر جدول به ۳ امتیاز کامل این دیدار احتیاج دارند.

استقلال با برتری دقایق پایانی مقابل ذوب‌آهن پا به این دیدار گذاشته است. فولاد خوزستان نیز با عبدالله ویسی اصلا شرایط خوبی ندارند و برای بقا در لیگ‌برتر می‌جنگند. فولادی‌ها هفته گذشته در خانه مقابل تراکتور مغلوب شدند و حالا با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و اگر می‌خواهند فصل بعد در لیگ برتر بازی کنند باید ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک کنند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۶ گوستاو بلانکو فرصت داشت تا دروازه حریف را باز کند که مدافعان فولاد مانع گلزنی استقلال شدند.

دقیقه ۱۹ شوت زبیر نیک نفس با اختلاف اندک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷ مهرداد محمدی فرصت داشت تا با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند اما شهاب گردان توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۷ گردان شوت محمدی را مهار کرد و در ادامه ابوالفضل جلالی فرصت داشت دروازه را باز کند که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب اولیه دو تیم

استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

فولاد خوزستان:

شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری و ابراهیم حصار

سرمربی: عبدالله ویسی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha