۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۸
کد خبر: 85475987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک به محرومان باید با حفظ کرامت آنان باشد

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: کمک به محرومان که در دین به آن توصیه شده است باید به‌گونه‌ای باشد که کرامت و شان آنان حفظ شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی در آیین اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان قم با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان در همه دنیا البته با اهداف و مقاصد متفاوت دیده می شود، گفت: در برخی کشورها با اهداف تبلیغاتی و مقاصد سیاسی صورت می‌گیرد و نمونه آن را در قضایایی که در فلسطین اتفاق می افتد شاهدیم.

وی عنوان کرد: آنان به‌راحتی هزاران انسان بی‌گناه را می‌کشند و جنایت ها می کنند و بعد برای نجات یک پرنده فیلم می‌سازند و تبلیغات می‌کنند و حرف از حقوق بشر می‌زنند.

وی با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: ورود سپاه پاسداران به بحث کمک به محرومان با دلیل منطقی، قرآنی، روایی و اهل بیتی صورت‌گرفته است.

وی بر تعاون و همکاری در کارهای خیر تأکید کرد و افزود: همان‌طور که دشمنان ما در گناه و دشمنی با ما با هم همکاری می‌کنند ما نیز باید در کارهای خیر با هم همدلی و همکاری کنیم؛ زیرا برکاتی زیادی در امور تعاونی و مشارکتی نهفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم نیز گفت: در راستای حمایت از زوج‌های جوان و نوعروسان ۳۱۳ سری جهیزیه دراین استان اهدا شد.

حجت‌الاسلام محمدطه مهری افزود: ۱۲ مورد از افرادی که این جهیزیه‌ها را دریافت کردند، زوج‌هایی با مهریه کمتر از ۱۴ سکه، ۱۳ نفر از فرزندان ایتام و ۳ نفر از دانشجویان بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha