نخستین اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم

یاسوج- ایرنا- نخستین اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نخستین اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم استان کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۵ و ۳۴ دقیقه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، مسئول بسیجیان دانشگاه فرهنگیان کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرنگ و ارشاد استان، مدیرکل بنیاد شهید استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان یاسوج، رئسس دانشگاه یاسوج، رئیس دانشگاه پیام نور ، خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: تربیت معلم وظیفه دانشگاه فرهنگیان است، هیچ کسی معلم حرفه ای نخواهد شد مگر اینکه ویژگی های خاصی داشته باشد، تربیت انسان کار سختی است و می طلبد معلم ها روحیه گذشت و ایثار داشته باشند.

سید سلیمان حسینی نیک افزود: بهترین معلم شهدا هستند که در بالاترین مرتبه ایثار و فداکاری قرار دارند، دانشجومعلم های ما باید فداکاری را از شهدا بیاموزند.

وی بیان کرد: یکی از طرح های دانشگاه فرهنگیان این بوده که وصایای شهدا جمع آوری و نکته های تربیتی از این وصایا بیرون آورده شود و امروز چند کتاب علمی و تحقیقی از این وصایا رونمایی می شود.

حسینی نیک گفت: امروز جنگ سخت تمام شده و با جنگ نرم روبرو هستیم، سربازان جنگ نرم معلم ها و دانشجومعلم ها هستند، اگر می خواهیم معلمی در تراز جمهوری اسلامی باشیم باید به ابزارهای جنگ نرم مجهز شویم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: شهدا تمدن‌ساز هستند، اگر امروز دانشجویان آمریکایی به حمایت از مردم فلسطین برخاسته‌اند به این دلیل بوده که شهدای ما تمدن‌ساز بودند و الگوی مقاومت و دفاع از حقانیت بوده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha