کتاب دریچه‌ای به سوی موفقیت است / کتابخوان‌ها قوی‌تر هستند

تهران- ایرنا- نویسنده کتاب‌های تاریخی با با بیان اینکه کتابخوان‌ها انسان‌های قوی‌تری هستند، گفت:‌ کسانی که با کتاب مانوس نیستند دارای خلا بزرگی هستند زیرا کتاب دریچه‌ای برای موفقیت در تمامی عرصه ها است.

اعظم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تقدیر از برگزارکنندگان سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از تنوع، ‌فضا و محتوای بهتری برخوردار است.

وی که نویسنده کتاب‌های تاریخی است و ساعاتی را هم به بازدید نمایشگاه پرداخته، افزود: برپایی غرفه تازه های نشر یکی از اقدامات بسیار خوب این دوره از نمایشگاه بود زیرا که وجود کارشناسان مجرب کتاب در این غرفه و توضیحات آنها در پاسخ به بازدیدکنندگان نشان از ایجاد فضایی جدید در نمایشگاه می داد.

کتاب دریچه‌ای به سوی موفقیت است / کتابخوان‌ها قوی‌تر هستند

ایجاد فضای بیشتری برای استراحت و اقامه نماز

محمدزاده گفت: در چنین نمایشگاهی به این وسعت جا داشت مسئولان و تصمیم گیرندگان نمایشگاه فضای بیشتری برای استراحت و اقامه نماز تدارک می‌دیدند زیرا که مسیرها بسیار دور و خسته کننده است.

این نویسنده کتاب‌های تاریخی ادامه داد: دسته بندی ناشران و تفکیک آنها غرفه ها از نظر کتاب های دینی و مذهبی، علمی و آموزشی، ‌دانشگاهی و غیره در سالن های جدا از هم نقش بسزایی در کوتاه کردن مسیرها در رسیدن به کتاب مورد علاقه جویندگان کتاب دارد که امیدوارم در نمایشگاه بعدی این مهم لحاظ شود.

به دنبال نشر کتاب تاریخ اسلام و ایران هستم

محمدزاده با بیان اینکه در منزل دارای دو کتابخانه دو جدا از فرزندانم هستم، ‌گفت: به دلیل علاقه و نویسندگی در زمینه مسایل تاریخی بیشترین کتاب های من در این حوزه هستند اما در کتابخانه فرزندانم اولویت با کتابهای درسی، علمی و آموزشی است.

کتاب دریچه‌ای به سوی موفقیت است / کتابخوان‌ها قوی‌تر هستند

وی اظهار داشت: از دیگر اهداف من انتشار تاریخ اسلام و ایران در قالب کتاب های رمان است زیرا که ساده نویسی تاثیر بیشتری در انتقال واقعیات در جامعه داشته و بیشتر مورد پسند عموم قرار می گیرد.

این نویسنده ادامه داد: مانوس شدن بچه ها با کتاب برای من بسیار مهم و ارزشمند است به همین دلیل برای فرزندانم کتابخانه جداگانه محیا کرده ایم تا بیشتر به این یار مهربان و راستگو دوست شوند.

محمدزاده گفت: کتاب یار مهربان من است و خیلی دوست دارم روزانه وقت بیشتری برای مطالعه داشته باشم زیرا مانوس شدن با کتاب سبب قوی تر شدن انسان می شود.

این نویسنده کتاب‌های تاریخی کتاب راستگوترین، بهترین دوست و یار همیشگی انسان است و کسانی که با این یار همیشگی دور هستند دارای خلا بزرگی در مقایسه با اهل مطالعه هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha