تشکیل شورای راهبردی در دستور کار فدراسیون روستایی

تهران- ایرنا- تشکیل شورای راهبردی ورزش روستایی در نخستین جلسه سرپرست فدراسیون با اعضای هیات رئیسه فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ علی ایلکا سرپرست فدراسیون در مجمع اعضای هیات رییسه بازی‌های بومی و محلی امروز دوشنبه اظهار داشت: از اعتماد وزیر ورزش و جوانان و همچنین از زحمات مسعود پسندیده در مدت تصدی جایگاه ریاست این فدراسیون قدردانی می‌کنم و در ادامه مسیر برای وی آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم با کمک این امانت را به بهترین شکل ممکن به دست صاحب اصل‌اش برسانیم.

همچنین در ادامه جلسه گزارشی از وضعیت موجود در ابعاد مختلف عملکردی ارائه شد و نقطه نظرات اعضا پیرامون موارد مطرح شده به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف بیان شد و مورد بررسی قرار گرفت.

علی ایلکا ضمن تاکید بر این که جلسات هیات رئیسه به صورت مستمر و ماهیانه تشکیل شود از اعضای حاضر خواست تا شرایط موجود احصا شود و برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت جهت تحقق چشم انداز فدراسیون صورت پذیرد.

تشکیل شورای راهبردی فدراسیون، متشکل از قهرمانان، صاحبنظران حوزه ورزش، اساتید دانشگاه، پیشکسوتان و جوانان، برگزاری نشست هم اندیشی با رؤسای هیأت‌های استانی سراسر کشور، برقراری ارتباط با وزارت آموزش و پرورش، وزارت علم در خصوص درج و معرفی ورزش‌ها و بازی‌های سنتی اقوام ایرانی در کتب درسی و آموزش و برگزاری مسابقات این رشته‌ها و ارتباط با سازمان بهزیستی جهت معرفی بازی‌های بومی محلی در مهدهای کودک از پیشنهادات علی ایلکا بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

محمدرضا رجبی، حمیدرضا باقرنیا، فریبا افشون، جهانگیر شیراوند، امین الله شفائی و سید کریم حسینی حاضرین در جلسه بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha