۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85475649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج آزاد سازی شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85475649
۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج آزاد سازی شد

کرج - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی حدود ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان با تخریب بیش از ۹۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز خبر داد.

" سید محسن موسوی " روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اراضی روز گذشته در حریم منطقه ۲ شهرداری کرج با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ،یگان امداد استان ، کلانتری محمدشهر، عوامل شهرداری منطقه ۲ کرج، ادارات خدمات رسان، نیروهای حفاظت اراضی جهاد کشاورزی کرج آزاد سازی شد.

وی تاکید کرد: اداره امور اراضی جهاد کشاورزی کرج، نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده و این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام می شود به همت تلاشگران جهاد ، عوامل نیروی انتظامی و دیگر ماموران قانون تخریب خواهند شد .

موسوی خاطرنشان کرد: این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است .

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، از شهرواندان کرجی خواست ضمن درک اهمیت موضوع حیاتی تامین غذای مردم، نسبت به عملکرد سودجویان هوشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان زحمت کش جهاد کشاورزی را در حراست و پاسداری از باغات و اراضی زراعی که سرمایه های تجدیدناپذیرملی هستند همراهی کنند.

شهرستان کرج دارای سه هزار و ۸۲۹ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۵۵۹ هکتار اراضی زراعی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha