۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85475465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانع احداث پل سریز در کهگیلویه و بویراحمد مرتفع شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85475465
مانع احداث پل سریز در کهگیلویه و بویراحمد مرتفع شد

یاسوج -ایرنا-مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارض محلی به عنوان مهمترین مانع احداث پل سریز در محور ارتباطی یاسوج به سمیرم مرتفع شد.

به گزارش ایرنا, محمد راستا روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کابل فیبرنوری و لوله آب کشاورزی روستای سریز در محل کوله a۲ از جمله موانع ادامه ساخت این طرح بود که با همراهی و همکاری عوامل اثرگذار در این موضوع به تازگی مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در پنج جبهه کاری شامل حفاری شمع های کوله a۲، ساخت تیرهای بتنی، آرماتور بندی کوله a۱، تسطیح محل جدید ساخت تیرهای بتنی و جاده دسترسی به پایه p۳ در حال اجراست.

وی بیان کرد: پل سریز در محور یاسوج به سمیرم به‌ طول۱۵۴متر ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

راستا عنوان کرد: این طرح که در خروجی شهر یاسوج به سمت پاتاوه واقع شده، با اعتباری ۷۳۶ میلیارد ریال آغاز که با تعدیل پروژه و شرایط تورمی حدود یکهزار میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد: هم اکنون بخش حفاری و اجرای شمع های پل حدود ۷۰درصد ، مرحله ساخت تیرهای بتنی حدود ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: تکمیل این پروژه مهم موجب تسهیل رفت و آمد در ورودی و خروجی شهر یاسوج و همچنین روانی ترافیک در این محور شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: این پل در واقع محل اتصال راه‌های مرکز استان به استان های خوزستان و اصفهان محسوب می‌شود که با هدف روان شدن ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در این محور احداث می شود .


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha