نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک: اساسنامه فدراسیون ایران اصلاح شود

تهران- ایرنا- نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت: اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک ایران باید اصلاح و به روز شود.

به گزارش ایرنا، آندره فرانسیس نماینده فدراسیون جهانی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک گفت: ابتدا باید به اینچه درگاهی تبریک بگویم که بار بسیار سنگینی را بر عهده گرفته و باید از او به عنوان بانوی قدرتمند یاد کنیم.

وی افزود: اعتقاد راسخ دارم که این مجمع پایان تنش‌هایی است که در گذشته یه وجود آمده و باید به صورت اجرایی به هم کمک کنیم، باید اساسنامه شما اصلاح و به روز و شفاف‌تر شود و ایراداتی که گرفته شده در آن مشخص شود.

نماینده فدراسیون جهانی ادامه داد: همانطور که با کمیته ملی المپیک و فدراسیون همکاری داشتیم، مسیر اصلاح اساسنامه را هم دنبال می‌کنیم و باید با موضوعات و سیاست‌های وزارت مطابقت داشته باشد و این روند ادامه یابد.

وی افزود: مجمع به صورت شفاف برگزار شد. خودتان نیز مشاهده کردید و می‌توانید در صحبت‌های من این موضوع را دنبال کنید. اگر باز هم سوالی داشتید می‌توانید با رسانه کمیته ملی المپیک ارتباط برقرار کنید.

فرانسیس در رابطه با اینکه آیا صحت انتخابات ایران را تایید می‌کند؟ اظهار داشت: در صحبت‌های پایانی مجمع نیز گفته بودم که از برگزاری این مجمع خرسند هستم. همه موضاعات به شفافیت انجام شد و قطعا گزارش مثبتی را به فدراسیون جهانی ارائه می‌دهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha