کلنی‌های زنبورعسل صاحب هویت می‌شود

تهران- ایرنا- معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای، کلنی‌های زنبور عسل در قالب شماره‌گذاری و ثبت مشخصات کندوهای فعال در کشور هویت گذاری می‌شوند.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم حسن‌نژاد در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت امور دام و سازمان نظام مهندسی کشاورزی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، زمینه توسعه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در حوزه دام بیش از پیش فراهم می‌شود.

حجت اله علیمحمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز ضمن تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در جهت توسعه همکاری‌های مشترک گفت: با توجه به همکاری‌های مشترک در سنوات قبلی و نظر به تغییر برخی شرایط کاری، ضروری است با همکاری طرفین، در سیاست‌های اجرایی، ضوابط و مقررات و رویه‌ها با توجه به شرایط جدید تجدیدنظر لازم صورت گیرد.

ساماندهی عوامل اجرایی هویت گذاری کلنی زنبور عسل، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، تهیه و نظارت بر نصب پلاک توسط عوامل پلاک‌کوبی و ثبت اطلاعات در سامانه هویت دام، پیگیری و بررسی مشکلات احتمالی در خصوص عملیات اجرایی پلاک‌کوبی و ایجاد زیرساخت نرم‌افزاری برای شبکه‌سازی پیمانکاران از جمله تعهدات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این تفاهم‌نامه همکاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha