اجرای برنامه شاخص و تحولی در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد + فیلم

یاسوج- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های تحولی و ابلاغی وزارت آموزش وپرورش در دولت سیزدهم بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با جدیت در سطح مدارس در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، محمد جمالی آرند در بازدید از خبرگزاری ایرنا بمناسبت بزرگداشت هفته معلم با اشاره به اینکه برنامه های تحولی در دستور کار آموزش و پرورش استان اظهار داشت: توجه به مسائل اجتماعی و ارتقاکیفیت آموزش در اولویت این برنامه های خواهد بود.

اجرای برنامه شاخص و تحولی در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد + فیلم

وی کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های آموزش و پرورش این استان دانست و بیان کرد: روسای آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق باید از همه پتانسیل ها و ظرفیتها برای ارتقای کیفیت آموزشی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعارهای دولت مردمی ایران قوی استفاده کنند.

جمالی آرند تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر مشارکت مردم از ظرفیت نخبگان و افراد شایسته در زمینه توسعه و تعالی نظام آموزشی در همه مناطق این استان استفاده خواهد شد.

اجرای طرح پنجشنبه های طلایی در مدارس

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اجرای طرح پنج شنبه های طلایی در این استان گفت: توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این طرح است که به خوبی در حال اجرا است.

جمالی آرند تصریح کرد: این طرح علاوه بر تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی دانش اموزان نیز است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد «الف تا» (الفبای تحول آموزش و پرورش) در مدارس استان نیز گفت: رویداد «الف تا» با شعار "حمایت و به اشتراک گذاری ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای محلی" برای شناسایی، تقویت، حمایت و انتشار تجربه‌ها و ایده‌های تحوّل‌آفرین آموزش و پرورش این استان آغاز شده است.

جمالی آرند تصریح کرد: رویداد «الف تا» یک محل برای الهام‌گیری از فعالیت‌های نوآورانه در سطح مدارس است که خروجی این فعالیت‌ها در قالب سند تحول مدیریتی در قالب نمایشگاهی در تهران برگزار می‌شود.

دریافت هر گونه وجه از دانش اموزان هنگام ثبت نام غیرقانوی است+

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دریافت هر گونه وجه به غیر از وجوه قانونی از دانش آموزان در هنگام ثبت نام غیرقانی و با متخلفان برخورد می شود.

جمالی آرند تصریح کرد: با توجه به شروع ثبت نام نوآموزان نیاز است خانواده ها همکاری لازم را در این راستان داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha