۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85475104
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بمباران شدید جبالیا و رفح / انهدام نفربر ارتش اسرائیل با راکت الیاسین + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران و گلوله باران نواحی مختلف اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و شرق شهر رفح در جنوب این منطقه همزمان با نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست، ادامه می دهند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند مجتمع مسکونی در بلوک ۲ و بلوک ۴ در اردوگاه جبالیا را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین یک مجتمع مسکونی را در خیابان مدارس در اردوگاه جبالیا هدف حملات خود قرار دادند که باعث شهید و زخمی شدن تعدادی از اعضای یک خانواده فلسطین شد.

رژیم صهیونیستی همچنین با توپخانه مناطق مختلف اردوگاه جبالیا را گلوله باران کرد که در نتیجه آن، تعدادی از فلسطینی ها شهید و زخمی شدند.

در همین راستا، پیکرهای چهار شهید فلسطینی از جمله یک دختر خردسال که در بمباران محله البرازیل در شرق شهر رفح شهید شدند، به بیمارستان الکویتی منتقل شد.

اشغالگران با حملات خود صدها شهروند فلسطینی را مجبور به ترک خانه های خود اردوگاه جبالیا کردند.

از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر قدس از داخل بالگرد به سوی مناطق شرقی شهر رفح تیراندازی کردند.

نیروهای ارتش صهیونیستی طی روزهای گذشته نیز مناطق مختلف رفح به ویژه شرق آن را به شدت بمباران کرده اند.

در تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت غزه اعلام شد که از ابتدای جنگ تا کنون در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) ۳۵ هزار و ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

در مقابل، نبردهای سنگین رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق رفح و اردوگاه جبالیا و محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، رزمندگان گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز دوشنبه اعلام کردند که درحال نبرد سنگین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خیابان جورج در محور شرقی شهر رفح هستند.

این گردان ها همچنین از هدف قرار دادن یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی با راکت الیاسین ۱۰۵ در این خیابان خبر دادند.

گردان های القسام امروز دوشنبه همچنین اعلام کردند که در حال نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه رفح هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha