رشته چوگان در یگان‌های ارتش فعال می‌شود

تهران- ایرنا- در دیدار رییس فدراسیون چوگان با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، همکاری و تعامل برای توسعه ورزش چوگان در یگان‌های رزمی کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، اصغر ناظری رئیس فدراسیون چوگان با امیر سرتیپ دوم ستاد حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد و همکاری و تعامل دو جانبه میان ارتش جمهوری اسلامی ایران با ورزش به ویژه بازی چوگان بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اقدامات اخیر فدراسیون چوگان در احیا و ترویج بازی کهن ایرانی و اقدامات امیدبخش این فدراسیون، ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل جهت ایجاد و راه‌اندازی ورزش چوگان در یگان‌های رزمی حاضر در سراسر کشور و ایجاد و احداث زمین چوگان در استان‌های مستعد را دارد و این سازمان مساعدت همه جانبه خواهد داشت.

در ادامه اصغر ناظری رئیس فدراسیون چوگان هم پیشنهاد تشکیل و اعزام تیمی از نیروهای مسلح به رویدادهای بین‌المللی و برگزاری رقابت‌های دو جانبه یا چندجانبه با کشورهایی نظیر هندوستان و پاکستان را مطرح که با استقبال امیر امیدی همراه بود.

گفتنی است با توجه به حضور و همراهی نیروهای مسلح در حوزه چوگان، ایجاد و آغاز به کار کمیته نیروهای مسلح در کمیته‌های تخصصی فدراسیون مطرح و مقرر شد تا این کمیته با حضور نمایندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند.

رشته چوگان در یگان‌های ارتش فعال می‌شود

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha