۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85475069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلم خوزستانی جایگاه نخست جشنواره ملی سنجش کلاسی را کسب کرد

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم هندیجانی رتبه اول جشنواره ملی" تجارت و ایده‌های سنجش کلاسی" را کسب کرد.

به گزارش ایرنا عبدالله حبیبی دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش با هدف ارزشیابی عملکرد کلاسی؛ آزمون های عملکردی؛ سنجش مفهومی و آزمون‌های نهایی نخستین جشنواره ملی سنجش کلاسی را در کشور برگزار کرد.

وی گفت: در این رویداد ملی " زهرا درویشی" معلم هندیجانی موفق به کسب رتبه نخست کشوری در محور "بهره گیری از روش های متنوع سنجش کلاسی" شد.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره با راهبری وزارت آموزش و پرورش و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد اظهار کرد: مرحله کشوری این جشنواره ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه و در محل دانشگاه علامه طباطبایی و اردوگاه شهید باهنر تهران با استقبال معلمان از سراسر کشور روبرو شد و این امر نشان از نگرش تحولی معلمان به حوزه سنجش کلاسی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان برنامه‌های گسترده‌ای برای ارتقاء صلاحیت‌های حرفه ای معلمان و دبیران خوزستانی در دستور کار دارد.

وی افزود: یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار این برنامه توجه به شاخص "ارزشیابی" فعالیت‌های کلاسی و سطح آموزش به دانش‌آموزان است.

به گزارش ایرنا، پیش از این معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خوزستان اعلام کرده بود که ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس از اهداف سند تحول بنیادین این وزارتخانه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha