اجرای عمومی نمایش خیابانی "خواب شیرین صحن گوهرشاد" در ایلام

ایلام- ایرنا- مدیر حوزه هنری استان ایلام از اجرای عمومی نمایش خیابانی " خواب شیرین صحن گوهرشاد" در این استان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت خبر داد.

"سعید خیرالهی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این نمایش خیابانی منتخب جشنواره ملی تئاتر خیابانی امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه این نمایش در سطح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت اجرای عمومی می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده نمایش "خواب شیرین صحن گوهرشاد" ۱۶ اجرای عمومی به ویژه در سطح مدارس استان خواهد داشت.

مدیر حوزه هنری استان ایلام یادآور شد: این نمایش با موضوع شهدای مدافع حرم و مظلومیت مردم غزه به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی است.

اجرای عمومی نمایش خیابانی "خواب شیرین صحن گوهرشاد" در ایلام

وی با اشاره به اینکه بازیگر این نمایش خیابانی مصطفی کولیوندی است، یادآور شد: این نمایش از ۱۴ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری اجرای عمومی دارد.

خیرالهی گفت: این نمایش خیابانی با حمایت و همراهی سازمان بسیج هنرمندان استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج دانش آموزی،بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد رضوی اجرا می شود.

روز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دهه کرامت نامیده می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha