۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۴
کد خبر: 85474864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیش میزبان جشنواره بین‌المللی گردشگری با محوریت هتل‌داری می‌شود

تهران - ایرنا - مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورایعالی مناطق آزاد کشور از برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی گردشگری با رویکرد هتل داری، رستوران داری و صنایع وابسته از ۳۰ اردیبهشت تا دوم خرداد سال ۱۴۰۳ در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد فرزاد میرزایی قلعه ضمن اعلام این خبر، برگزاری جشنواره و نمایشگاه را بازوی قدرتمندی برای معرفی توانمندی ها و البته عرصه تردد فعالین در این حوزه معرفی کرد.

وی اظهار داشت: این جشنواره با همت بخش خصوصی و همکاری سازمان مناطق آزاد برگزار می شود و در تلاش هستیم فضای جذابی برای همه کنشگران عرصه گردشگری باشد.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورایعالی مناطق آزاد کشور از همه فعالان این حوزه خواست برای بازدید از نخستین جشنواره گردشگری کیش به این جزیره سفر کنند.

وی همچنین قول داد جشنواره هایی در این سطح از کیفیت، در آینده نزدیک در سایر مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شود.

میرزایی قلعه از توان بالای گردشگری مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در ۲ سال گذشته تلاش شده سطح بودجه این صنعت سه برابر شود و جهت وصل شدن زنجیره گردشگری مناطق آزاد به کشورهای غرب آسیا گام های مثبتی برداشته شده که در آینده نزدیک از اهم فعالیت‌های انجام شده خبرهایی خواهند داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha