۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85474863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش قزوین در تامین بخشی از مواد غذایی کشور تعیین کننده است

قزوین - ایرنا - منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم گفت: این استان ظرفیت های لازم برای ایفای نقش بیشتر در تامین مواد غذایی کشور را دارد و می توان با نیازسنجی و برنامه ریزی مناسب زمینه تحقق این مهم را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، سالار آبنوش عصر یکشنبه در دیدار با محمدمهدی اعلایی، استاندار، معاون عمرانی و شهردار قزوین تاکید کرد: ظرفیت هایی که در استان وجود دارد برای پیشبرد امور قابل اهمیت است به شرطی که انسجام و وحدت برای پیشبرد امور در منطقه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت پیشبرد طرح های نیمه تمام و در حال اجرای این استان، خاطرنشان کرد: این قابلیت در مجموعه استان وجود دارد که با اتکا به کار مشترک، طرح های عمرانی، جاده ای و مسایل مربوط به امور آب استان که به عنوان اولویت هیا مهم استان را به سرعت پیگیری و به سرانجام رساند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس دوازدهم به سابقه خود در راستای اجرای طرح های عمرانی اشاره کرد و یادآور شد: اگر هدف از انجام کارها در وهله نخست خدا و پس از آن مردم و رضایت آنها باشد، منیت ها، خودنمایی ها و مصادره به شخص کردن کارها نیز به وجود نمی آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha