ربیعی: تمرکز ذوب آهن بر روی مسابقات پیش رو است

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85474842
ربیعی: تمرکز ذوب آهن بر روی مسابقات پیش رو است

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرایط و وضعیت تیم ایجاب می کند که تمرکزمان بیشتر روی مسابقات پیش‌رو باشد.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه یکشنبه در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پیکان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران افزود: وعده این را دادم که پیش از بازی آخر هر چیزی را که به آینده ذوب‌آهن کمک کند ارائه خواهم کرد؛ اکنون دوست دارم که هم خودم و هم تیم تمام تمرکزمان روی بازی فردا و دیگر بازی‌های باقی مانده از فصل باشد.

وی افزود: پیکان یک تیم بسیار منظم و خوب و دارای بازیکنان جوان و پر تجربه است، ما هم سعی می‌کنیم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که می‌توانیم برای بازی داشته باشیم، روند کیفی‌مان را برای بازی ارائه دهیم؛ امیدوارم بازی باشد که مورد پسند قرار گیرد.

ربیعی با بیان اینکه چهار بازی باقی مانده هم برای ما و هم برای جدول مهم است، افزود: تلاش می کنم با همه اتفاقات خوب یا بد تیم‌ را از لحاظ ذهنی و تمرکز در آن درجه مطلوب و استاندارد نگه‌دارم، چقدر در این کار می‌توانم موفق باشم را خدا می‌داند و پس از عبور از چهار بازی باقی‌مانده می‌توانم جواب سوالات را شفاف بدهم.

سرمربی ذوب آهن به برخی قضاوت های اخیر اشاره و بیان کرد: این حق را می‌دهم چه به تیم‌هایی که در مرحله سقوط قرار دارند و چه تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند، اما به این جمله بسنده می‌کنم که هرگونه گمانه‌زنی، شائبه و شایعه را ابتدا در ذهن خودمان بررسی کنیم، من به عنوان مربی سالها در حال کار کردن هستم و پله‌پله هم در فوتبال رشد کردم، فکر می‌کنم اکنون باید تمام تعهد را برای ذوب‌آهن با تمام صداقت و عدالت انجام دهم، شاید من روزی بخواهم مربی تیم دیگری شوم و اگر اکنون در این تیم نتوانم تعهدم را انجام دهم در تیم دیگر نیز نمی توانم.

وی ادامه داد: سال‌ها در فوتبال کار کردم پس هیچ زمانی نه گذشته و نه آینده روی کارم قمار نخواهم کرد چرا که برای آن زحمت کشیده‌ام، ما در نیم‌فصل دوم مقابل چهار تیم برتر نمایش قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتیم، در همه بازی‌ها اتفاقاتی رخ داد که حق تیم را شکست نمی‌دانم.

سرمربی ذوب آهن گفت: ما یاد گرفته‌ایم که در فوتبال‌مان به راحتی اتهام می‌زنیم و قضاوت می‌کنیم و به نظرم پسندیده نیست، اما تیم ذوب‌آهن نسبت به تیم نیم فصل اول از ترکیب ۱۱ اصلی خود پنج بازیکن را از دست داد، در این بازیها به گفته کارشناسان در شش بازی شائبه وجود داشته و به‌هرحال اینها توجیح است.

ربیعی گفت: در بازی فردا با آنهایی که کارتشان صادر شده در مجموع حدود ۲۰ نفر می شویم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و حمایت کنند، هنوز هم در تحلیل‌های خودم در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشتیم، اگر ما تیم ضعیف و بدی بودیم در ۲۵ هفته تیم اول بازی‌های خارج از خانه نبودیم و اگر در بازی‌های خانگی خوب نیستیم، تحلیل‌هایی داشته‌ام و تا حدودی مقصر من هستم و امیدوارم بتوانیم میزبان واقعی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین عنوان کرد: پس از بازی در میکسدزون از من سوال پرسیده شد و من گفتم که ندیده‌ام، پس از دیدن فیلم آن باید بگویم که من قاضی نیستم پس خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که در این‌باره صحبت کنم.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم پیکان به دلیل زمان پرواز به اصفهان در نشست خبری امشب حضور نداشت.

این دیدار روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha