به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهای ایمانیه عصر یکشنبه همراه با معاونان خود در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس حاضر شد و به مطالبات جانعه شاهد و ایثارگر استان رسیدگی کرد.
او پس از این میز خدمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیران جامعه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و روز گذشته نیز در جلسه شواری اداری و فرهنگ عمومی تاکید کردم که مدیران کل و ارشد استان فارس هر هفته یک میز خدمت برای رسیدگی و پاسخگویی به مسائل مردم داشته باشند.
استاندار فارس افزود: دفتر ارتباطات مردمی باید در ادارات مستقر و پاسخگوی مطالبات مردم باشد، اگر مسالهای در این دفتر به نتیجه نرسید، به مدیرکل ارجاع شود تا در میز خدمت هفتگی او رسیدگی شود.
ایمانیه ادامه داد: اگر مدیرکل نیز به دلیل چند وجهی بودن برخی مسائل نتوانست آن را حل کند، به استاندار ارجاع شود تا در میز خدمت های ماهانه استاندار و معاونان استانداری مطرح شود.
وی یادآور شد: میزهای خدمت ماهانه استاندار با حضور مدیران کل معمولا در مسجد وکیل برگزار میشود.
استاندار فارس اضافه کرد: علاوه بر این میزهای ماهانه، میز خدمت هفتگی من نیز در استانداری برپا میشود.
وی عنوان کرد: میز خدمت این هفته به احترام خانواده شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در محل بنیاد شهید استان برگزار شد و خدمت به جامعه شاهد و ایثارگر موجب افتخار است.
ایمانیه درباره رسیدگی به نامههای مردم فارس در دومین سفر رئیس جمهور به این استان نیز گفت: حوزه بازرسی، رسیدگی به شکایات و سامد استانداری فارس، مسئولیت پیگیری نامههای مردم در سفر هیات دولت به این استان را به عهده دارد و اگر مواردی از طرف سامد به مدیران منعکس شده و مورد بی توجهی قرار گیرد، قطعا با مدیرانی که می توانسته اما کاری انجام نداده برخورد میشود.
وی اظهار کرد: در مواردی که مطالبات مردمی در توان و اختیار مدیران نیست، موضوعات جمع بندی و به استاندار منعکس شود تا در صورت امکان با همکاری هیات دولت حل شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون پنج میزخدمت مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با حضور رئیس کل و معاونان دادگستری و دادستان مرکز فارس در بنیاد شهید برگزار و مشکلات قضایی ۱۹۰ نفر از خانوادههای شهدا و ایثارگران بررسی شده است.
نظر شما