امام جمعه اراک: تسهیلات بانکی در مسیر تحقق جهش تولید پرداخت شود

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تسهیلات بانکی استان در مسیر تحقق جهش تولید هدایت و پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر یکشنبه در دیدار با مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی در اراک افزود: تسهیلات بانکی باید در مسیر تولید به کار گرفته شود تا از این راه افزایش اشتغال نیز در جامعه شکل گیرد.

وی بیان کرد: بانک‌ها همچنین در ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان، اولویت بندی داشته باشند و افرادی که شرایط اضطراری و مشکلات بیشتری دارند در اولویت پرداخت قرار دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به اهمیت کشاورزی و همچنین اهمیت منابع دام و طیور در جامعه، افزود: یکی از اولویت‌های ارائه تسهیلات و همچنین تخصیص منابع، رشد کشاورزی و تامین منابع دام و طیور به عنوان نیاز مهم مردم است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به فرهنگ کار و تولید نیز باید توجه ویژه داشت و دولت و بانک مرکزی در این مسیر باید اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی هم در این دیدار ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲، گفت: رسالت و ماموریت اصلی بانک کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور و جمع‌آوری و تخصیص و تزریق منابع به بخش‌های مختلف کشاورزی است.

داریوش عظیمی افزود: بانک کشاورزی نقش حمایتی ویژه در راستای تحقق شعار سال جاری دارد.

وی اظهار کرد: همه تلاش‌ها در راستای پرداخت تسهیلات به بخش تولید به کار گرفته شده و انتظار است.

عظیمی خواستار مشارکت مردمی و تمرکز منابع کشاورزان و آحاد مردم در بانک کشاورزی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha