صدور رای کمیته استیناف؛ فجر سپاسی شیراز به رده دوم لیگ دسته یک فوتبال صعود کرد
آرشیوی

شیراز - ایرنا - کمتیه استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض تیم فجرشهید سپاسی در مورد دیدار این تیم برابر استقلال ملاثانی اهواز  را سه بر صفر به سود  فجر اعلام کرد تا این تیم به رده دوم جدول لیگ دسته یک فوتبال صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سوم اردیبهشت ماه سال جاری باشگاه فجر با ارسال شکوائیه ای و با اشاره به ماده ۶۲ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به دیدار برگزارنشده این تیم مقابل استقلال ملاثانی اهواز شده بود.

حسین عمادی سرپرست باشگاه فجر سوم اردیبهشت ماه به خبرنگار ایرنا گفته بود:‌ از کمیته انضباطی می خواهیم مانند دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم آباد که ماهشهری ها نتوانسته بودند بازی را در زمان مقرر برگزارکنند و نتیجه آن سه بر صفر به سود خیبراعلام شد،‌ نتیجه بازی ما برابر تیم استقلال ملاثانی اهواز هم سه بر صفر به سود ما اعلام شود اما این پایان کار نبود چرا که کمیته انضباطی رای بر تجدید بازی در مکان دیگری داد.

رایی که استیناف تغییر داد

نهم اردیبهشت ماه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به بند پنج ماده ۱۴ آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب ۱۳۹۸ و همچنین مفهوم مخالف از ماده ۶۲ مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان ملاثانی جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز داد و فجریها به کمیته استیناف شکایت کردند.

اما کمیته استیناف فدراسیون امروز با رد رأی صادره از سوی کمیته انضباطی و پس از موافقت با اعتراض باشگاه فجرسپاسی شیراز، نتیجه این دیدار برگزار نشده مقابل استقلال آبی پوش ملاثانی اهواز را سه بر صفر به سود فجرسپاسی اعلام کرد تا فجری‌ها به رده دوم جدول صعود کنند.

فجریها با روحیه خوب به مصاف مس شهر بابک می روند

فجری‌ها با رایی که به سود آنها اعلام شد با روحیه خوب به مصاف تیم مس شهربابک می روند تا بابرتری برابر این تیم جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبت و در یک قدمی تیم خیبر صدرنشین قرار گیرند.

شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت از هفته سی و یکم مسابقات فوتبال دسته یک در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم مس شهربابک هستند که حریف فجریها در میانه جدول در حاشیه امنیت قرار دارد و بدون دغدغه به مصاف فجر می روند و میزبان باید مراقب باشد.

وضعیت جدول رده بندی

به گزارش ایرنا هم اینک در جدول رده بندی تیم خیبر خرم آباد با ۶۷ امتیاز صدرنشین است،‌ فجر سپاسی با ۶۴ امتیاز دوم و تیم چادر ملو یزد هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

در رقابت های فوتبال فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب کنند و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

هم اینک تیم های داماش گیلان ، شاهین بندر عامری بوشهر و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha