۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85474387
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جریمه ۳۰ میلیاردی، فرجام قاچاق کالا در ملایر

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85474387
جریمه ۳۰ میلیاردی، فرجام قاچاق کالا در ملایر

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه ۳۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریالی قاچاقچی کالا (ظروف آشپزخانه) در شهرستان ملایر خبر داد.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر به پرونده قاچاق ۴۰ نوع کالا و لوازم آشپزخانه به ارزش ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا کشف شده به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو کشنده تریلی در محور همدان به ملایر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تعزیر قاچاقچی ادکلن در همدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان از تعزیر قاچاقچی ادکلن در همدان خبر داد و گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق کالا شامل 592 عدد ادکلن به ارزش 2 میلیارد و 144 میلیون ریال رسیدگی کرد.

به گفته وی، همچنین شعبه متهم را معادل ارزش وسیله نقلیه به پرداخت 910 میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و 54 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در محور همدان به قزوین از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر واحد صنفی عرضه کننده سیگار قاچاق

رییس تعزیرات حکومتی ملایر از محکومیت عرضه کننده سیگار قاچاق خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر به پرونده عرضه کالای قاچاق شامل هشت هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۵۳۰ بسته تنباکو به ارزش ۶۷۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

سعید کریمی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام عرضه کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر از یک واحد صنفی، کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha