ایران و ونزوئلا اهداف ضد امپریالیستی مشترکی دارند

قزوین - ایرنا - وزیر مختار سفارت ونزوئلا در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در روزهای سخت همواره در کنار ما بوده چرا که ما اهداف ضد امپریالیستی مشترکی داریم و می توانیم روابطمان را نیز بیش از پیش نزدیک تر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاتیوسکا جوزفین کرومو روز یکشنبه در سالن مشاهیر و افتخارات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: برای جمهوری بولیواری ونزوئلا همکاری با جمهوری اسلامی همواره از اولویت بالایی برخوردار بوده است

وی با بیان اینکه ایران با رشد علمی خود بر امپریالیسم هم به پیروزی رسید، تاکید کرد: ایران نه تنها با رشد علمی خود به موفقیت های بزرگی در سطح جهان رسید بلکه با همین موضوع نیز توانست علیه امپریالیسم به پیروزی های بزرگی هم برسد.

وی با اشاره به وجود مرکز آینده پژوهی در دانشگاه بین المللی امام (ره)، تاکید کرد: آینده نگری نیاز به پژوهش، کار، تلاش روزانه و تحقیقات دارد.

وی با تاکید بر اینکه ونزوئلا علاقه مند است به جمهوری اسلامی و پیشرفت هایی که داشته، به خصوص در زمینه تحصیل و علم و دانش نزدیک تر شود، افزود: در این راستا دانشجویان بیشتری را در آینده و در قالب گروه های بزرگ‌تر برای تحصیل به ایران خواهیم فرستاد چرا که پیشرفت فناوری برای آینده همه ملت و کشورها مهم است.

کرومو خاطرنشان کرد: امیدواریم ونزوئلا بتواند در پیشرفت از ایران الگو بگیرد و همکاری های برادرانه بین ۲ کشور همچنان صادقانه ادامه پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha