۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85474257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلسله شهرستان پیشتاز لرستان در حذف مجوزهای کاغذی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85474257
سلسله شهرستان پیشتاز لرستان در حذف مجوزهای کاغذی

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: "سلسله" با تبدیل یکهزار و ۲۸۵ مجوز کاغذی به الکترونیک، شهرستان پیشتاز استان در حذف مجوزهای کاغذی است.

علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شهرستان سلسله یکهزار و ۹۷۷ پروانه کسب قدیمی، معادل ۶۵ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیک تبدیل شده است.

وی افزود: همچنین شهرستان پلدختر با تبدیل یکهزار و ۷۷۶ فقره از مجموع سه هزار و ۲۶۲ مجوز کاغذی و شهرستان بروجرد با تبدیل پنج هزار و ۲۱۴ مجوز از مجموع ۹ هزار و ۷۲۳ مجوز کاغذی و ثبت عملکرد ۵۳ درصدی توانسته اند به ترتیب رتبه های دوم و سوم استان را به خود اختصاص دهند.

به گفته محمدی در شهرستان های خرم آباد و چگنی در مجموع ۱۷ هزار و ۲۶۸ پروانه کسب قدیمی وجود دارد که تاکنون هشت هزار و چهار مورد و در شهرستان های کوهدشت و رومشکان نیز از مجموع هفت هزار و ۳۰۶ پروانه کسب قدیمی، سه هزار و ۱۷۹ مجوز به الکترونیک تبدیل شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان عنوان کرد: شهرستان های ازنا، دورود و الیگودرز نیز به ترتیب با صدور یکهزار و ۳۴، یکهزار و ۹۳۴ و یکهزار و ۶۹۳ مجوز الکترونیک به ترتیب کمترین عملکرد را بین شهرستان های استان داشته اند.

محمدی بیان کرد: استان لرستان با دارا بودن ۵۶ هزار و ۸۰۸ مجوز کاغذی و تبدیل ۲۵ هزار و ۵۴۶ مجوز به الکترونیک توانسته است با عملکرد بیش از ۴۴ درصدی در صدر استان های کشور بایستد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha