رویداد ادبی وعده صادق امین در تبریز فراخوان داد

تبریز-ایرنا- معاون فرهنگی و رسانه ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری رویداد ادبی وعده صادق در تبریز خبر داد و در این خصوص فراخوان رویداد منتشر شد.

به گزارش ایرنا، حسن گلی روز یکشنبه در محفل شعر ترکی رضوی، با اعلام اینکه فراخوان این رویداد رونمایی شد، افزود: علاقمندان به منظور شرکت در این رویداد می توانند اشعار خود را تا پنجم خرداد ماه به شبکه های اجتماعی دبیرخانه این رویداد(‌ پیام رسان ایتا و بله : 09147666802)‌ ارسال کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس رای هیات داوران به نفرات اول تا سوم بخش های فارسی و ترکی این برنامه ادبی، تندیس رویداد به همراه لوح تقدیر و هدایای نقدی و به همه صاحبان آثار ارسالی حواله خرید کتب ادبی، لوح تقدیر و گواهی شرکت در این رویداد ادبی اهداء می شود.

گلی با تقدیر از استقبال اهالی شعر و ادب از محفل شعر رضوی، شعرا و ادبای آذربایجان را ستارگان پرفروغ سپهر ادبیات ایران توصیف کرد که همواره در مسیر تعمیق انس جامعه با ارزش های انسانی و آشنایی نسل جوان با معارف اهل بیت (‌ع)‌ گام برداشته اند.

وی محبت ایرانیان به امام رضا (‌ع)‌ را حلقه اتصال آنان با یکدیگر دانست و بر بهره گیری همه جانبه از فضای معنوی دهه کرامت تاکید کرد.

گلی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به منظور زمینه سازی جهت کنشگری ادبی و شعری در خصوص آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و با رویکرد استقبال از شعر«امین» ( شعر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص عملیات وعده صادق )‌ رویداد ادبی وعده صادق امین را در دو بخش ترکی و فارسی برگزار می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha