۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85474171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۳۱هزار تن انواع نهاده کشاورزی و دامی در البرز 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85474171
توزیع ۱۳۱هزار تن انواع نهاده کشاورزی و دامی در البرز 

کرج - ایرنا - مدیر تعاون روستایی البرز از توزیع ۱۳۱هزارو ۸۲ تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی طی سال گذشته بین کشاورزان و دامداران این استان خبرداد.

"عادل مصدقی" روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد : این نهاده های کشاورزی و دامی شامل بذر، ذرت، سویا، کنجاله، سبوس، کود شیمیایی، جو و امثال آن توسط تعاونی ها و تشکل ها در اختیار کشاورزان و روستاییان استان البرز قرار گرفت.
وی به اهمیت کاری تعاونی های روستایی اشاره کرد و افزود : هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است که این امر می‌تواند جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی در حوزه تعاونی‌های روستایی باشد.
مدیر تعاون روستایی استان البرز با اشاره به اهمیت و نقش بسزای شبکه تعاونی‌های روستایی افزود: اگر کشاورز یا تولیدکننده بخواهد به ‌تنهایی در بخش تهیه نهاده‌ها و تولیدات خود وارد عرصه بازاریابی شود و محصولات خود را روانه بازار کند به طور قطع درآمدش به دلیل افزایش هزینه‌ها، کاهش خواهد یافت؛ درصورتی‌که شرکت‌های تعاونی می‌توانند بازارهای مناسب و مطمئن‌تری برای فروش محصولات کشاورزی پیدا کنند.

توزیع ۲۸۸ تن آرد بین روستاییان

توزیع ۱۳۱هزار تن انواع نهاده کشاورزی و دامی در البرز 

مصدقی همچنین از توزیع ۲۸۸ تن آرد بین روستائیان و عشایر استان در سال گذشته خبر داد و گفت: آرد یکی از نیازهای ضروری روستاییان است که در این زمینه فعالیت ها به صورت دقیق، منظم و با کنترل امور می بایست انجام شود.

وی هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمت بهتر و ایجاد رضایتمندی این قشر عنوان کرد و افزود: مقرر شد سهمیه بیشتری از شرکت غله برای توزیع در مناطق مختلف روستایی دریافت شود که این میزان نسبت به سال گذشته رشد حدود ۲ برابری داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha