۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85474116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفتمین سرای سالمندان استان اردبیل در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- ایرنا- فرماندار خلخال گفت: خانه سالمندان و معلولان نصرت این شهرستان به عنوان هفتمین سرای سالمندان استان، شهریورماه امسال در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید جواد یحیی‌زاده روز یکشنبه در جریان بازدید از این پروژه و آیین تجلیل از دکتر عبدالحسین‌زاده سرمایه‌گذار این مجموعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساختمان نگهداری سالمندان و معلولان خلخال با یک هزار متر زیربنا و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از از سوی دکتر علی عبدالحسین‌زاده پزشک خیر خلخالی و با نظارت بهزیستی این شهرستان احداث و پیش‌بینی می‌شود تا شهریور ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم گفت: سرای سالمندان و معلولان خلخال هفتمین خانه سالمندان و معلولان استان اردبیل است که با سرمایه‌گذاری خیر خلخالی به عنوان نخستین مرکز نگهداری معلولان و سالمندان جنوب استان ساخته می‌شود.

حامد رضایی اظهار کرد: در حال حاضر ۶ باب سرای سالمندان و معلولان در استان اردبیل با ۲۲۰ نفر ظرفیت مشغول خدمات‌رسانی به سالمندان و معلولان هستند که از این تعداد چهار باب در مرکز استان و ۲ مجموعه در شهرستان‌های استان مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال نیز در این مراسم با یادآوری سفارش درباره ایجاد چنین مجموعه‌هایی اظهار کرد: احداث چنین پروژه‌هایی از کارهای نیک و پسندیده است که در پیشگاه خداوند دارای اجر پاداش دنیوی و اخروی است و این فرهنگ خیر باید ترویج شود.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از دکتر علی عبدالحسین زاده پزشک و همچنین دست‌اندرکاران ساخت این مجموعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

دکتر علی عبدالحسین‌زاده پیش از این نیز چندین پروژه از جمله یک مدرسه روستایی را با سرمایه‌گذاری خود ساخته و در اختیار دانش‌آموزان این شهرستان قرار داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha